joi, 3 mai 2012

Carul Triumfal - prima victorie!

Cu aceasta carte se incheie un ciclu. Am ajuns la numarul 7, la ziua a saptea, cea in care ,,ne odihnim, sau culegem roadele eforturilor depuse pana acum. Daca am avut curajul sa plecam pe un drum necunoscut (Nebunul), daca am cautat in noi resurse pentru a actiona (Magicianul), daca am patruns in misterele vietii si in interiorul nostru (Marea Preoteasa si Imparateasa), daca ne-am folosit de talentele descoperite, de instrumentele pe care le avem la indemana (Imparatul), daca am extras din interiorul fiintei noastre cunoasterea necesara alegerii drumului potrivit pentru evolutia noastra (Marele Preot si Indragostitii), atunci cu siguranta acum experiementam prima victorie, primul triumf. Am reusit sa ne luam viata in serios, in propriile maini, am reusit sa infruntam demoni interiori, sa trecem peste primele probe, am invatat sa traim altfel.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu