joi, 3 mai 2012

Ce ne invata arcana INDRAGOSTITII?

Cand ne aflam in fata unei rascruci, cand drumurile se incruciseaza inaintea noastra, avem de facut o alegere importanta, poate chiar decisiva. Desi se spune ca toate drumurile duc in acelasi loc, de cele mai multe ori suntem nevoiti sa alegm noi drumul cel bun, cel potrivit, cel care ne conduce in siguranta la capatul pe care vrem sa il atingem. Ne vine greu sa luptam contra incertitudinilor pentru ca daca am avea ceva sigur la indemana, cu siguranta nu ne-am afla intr-o situatie de acest gen. Si totusi, uneori suntem nevoiti sa riscam, sa alegem ,,orbeste,,, una din caile ce ni se prezinta inainte. Dar cum putem fi siguri ca facem alegerea cea buna? Cum putem trece peste acest hop fara sa fim tematori, fara sa fim vatamati? 

Am aflat prin arcana Marele Preot sa privim in interiorul nostru, sa lasam vocea inimii sa ne vorbeasca, sa ne lasam condusi de sinele nostru superior. Am descoperit in noi o forta care ne poate conduce, care ne poate indruma in spre ceea ce este de drept al nostru. Daca am invatat lectia arcanei anterioare, acest urmator pas ce trebuie facut, va fi ,,floare la ureche,,.

Aceasta arcana ne preda si lectia iubirii, astfel ca daca facem pasii urmatori cu drag, din dragoste sau daca ne vom asculta inima de-a lungul acestui proces, avem posibilitatea de a invinge absolut orice.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu